Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
חדשות האתר:

חבילות SMS מוזלות במיוחד לזמן מוגבל! חייגו עכשיו 077-2315633 

חבילות SMS מוזלות במיוחד לזמן מוגבל!

תוכנה לשליחת SMS

5 דקות קריאה
16.01.17 מאת: isend

בעל עסק, כבר מצאת שירות המספק לך תוכנה לשליחת SMS ? אם לא, אתה נמצא כרגע בעמדת פיגור.

בעלי עסק רבים כבר רכשו כלי פרסומי מתקדם המאפשר להם ליצור קשר מידי וישיר עם כל לקוח בכל זמן ומכל מקום. מערכת מתקדמת לשליחת SMS פותחת פני כל בעל עסק מגוון אינסופי של אפשרויות יעילות וחסכוניות לפרסום מבצעים ושירותים חדשים, כמו גם האפשרות לשמור על קשר אישי עם הלקוחות ;

עסק המדגיש את היחס האישי ללקוחותיו בוודאי ישמח על האפשרות לשלוח להם הודעת “שנה טובה” על מנת לתת תחושה שמישהו חשב עליהם. כמובן שתמיד ישנה האפשרות לצרף קישור לקופון מיוחד לכבוד ראש השנה, כך שלא יהיה מדובר בסתם ברכה אלא גם באפשרות ממשית להמיר את הברכה לרווח.

ומה לגבי פתיחת סניף חדש או שירות מתקדם נוסף אותו אתם מציעים בעסק ?

לא תרצו בלחיצת כפתור ליידע על כך את הלקוחות ?

תוכנה לשליחת SMS – ככה מרוויחים יותר

בסופו של יום, הכל מסתכם בשורה התחתונה של העסק – שורת הרווח.

כל בעל עסק יותר כי על מנת להגדיל את הרווח יש לצמצם בעלויות ולהגדיל את ההכנסות . זה בדיוק מה שמציעה מערכת שליחת ההודעות של iSend– שליחת חומר פרסומי בעלות נמוכה המביאה לגידול ניכר במכירות. תוכלו ליהנות ממחיר התחלתי של 12 אגורות להודעה ועד מחיר נמוך של 3 אגורות להודעה – זאת בהתאם לכמות ההודעות שרכשתם.

בעל עסק חכם אשר יבצע השוואה עם עלות הפרסום ברדיו, בעיתונות או עלות הדפסת פלאיירים וחלוקתם – יגיע למסקנה כי שליחת SMS היא האופציה הזולה ביותר מחד, ואינה דורשת מאמץ, כוח אדם או שימוש בגורמים חיצוניים מאידך. תוכלו לבצע את השליטה על המערכת בכוחות עצמכם ומכל מקום בו יש גישה לאינטרנט.

קידמה ויעילות הם שם המשחק

כמו פלאפון מתקדם או טלוויזיה מתקדמת, גם מערכת שליחת הודעות מתקדמת מאופיינת ביעילות וכלים חדשים העומדים בפני המשתמש. היעילות נוצרת הודות לרשימות תפוצה ייעודיות אליהן תוכלו לכוון את המבצעים השונים. רשימות תפוצה אלה יורכבו על ידכם ויבטיחו כי המסרון נשלח אך ורק ללקוח פוטנציאלי.

ומה לגבי הכלים המתקדמים של המערכת ?

מערכת iSend מציעה ללקוחותיה כלים רבים לשליטה על תזמון הודעות, ניתוח התוצאות , בנית דף נחיתה ויצירת אינטראקציה דו כיוונית עם הלקוח. על מנת לשמוע פירוט על מגוון הכלים שנעמיד לרשותכם נשמח לעמוד לשירותכם באינטרנט או בטלפון.

תוכנת דיוור לשליחת סמס

תוכנה לשליחת SMS

מאמרים נוספים:

פרסום sms

7 דקות קריאה

מערכת SMS

5 דקות קריאה
השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם