Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
חדשות האתר:

חבילות SMS מוזלות במיוחד לזמן מוגבל! חייגו עכשיו 077-2315633 

חבילות SMS מוזלות במיוחד לזמן מוגבל!

שליחת סמס לרשימת טלפונים

8 דקות קריאה
13.10.17 מאת: isend

שליחת סמס המוני

מאז שפותחה האפשרות של שליחת הודעות סמס בארץ ובעולם, אנשים לא מפסיקים לשלוח הודעות אחד לשני. אמת, בהתחלה מיומנות זו הייתה שמורה בעיקר לתלמידי תיכון שהשכילו ליישם כל טכנולוגיה או לאנשי המחשבים, אך אט אט שליחת ההודעות באמצעות המכשיר הסלולרי הפכה לנפוצה בקרב רבים. ה-SMS הוא כלי יעיל ומהיר להעברת הודעות בין שני אנשי קשר ולעתים גם בין המונים. אנשים פרטיים ובעלי עסקים משתמשים בהודעות הטקסט כדי להעביר מסרים. גם בעידן המיילים וההודעות המוקלטות או המצולמות, קיים ביקוש רב עבור שליחת סמס לרשימת טלפונים בתפוצה רחבה.

שליחת סמס לרשימת טלפונים באמצעות מערכת – למי זה מתאים

ארגונים רבים מעוניינים להעביר מסר ללקוחותיהם באמצעות הודעות טקסט. הצרה היא שלא ניתן לשלוח כל הודעה והודעה באמצעות המכשיר הסלולרי. משום כך, בעלי עסקים רוכשים מערכת SMS משוכללת המסייעת להם לשלוח הודעות סמס לאנשי קשר רבים ואף למספר מצומצם של אנשים. כך למשל, חברת משאבי אנוש המזמנת מרואיינים לריאיון עבודה יכולה לשלוח למרואיין הודעת סמס מפורטת בדבר שעת הריאיון והתאריך שבו הוא יתקיים, הכתובת המדויקת שלו והערות נוספות. כך שהמרואיין אינו צריך להחזיק ברשותו פנקס ועט כדי לכתוב את הפרטים. כמו כן, רשתות רבות בתחום המזון או הטקסטיל, לדוגמה, שולחות הודעות SMS לחברי המועדון שלהם בתפוצה רחבה. באמצעות ההודעות האלה יכולים הלקוחות להתעדכן במוצרים חדשים או במבצעים לקראת החג.

מערכת הודעות – מה היא מציעה

אנו בחברת iSEND מציעים לכם מערכת משוכללת וקלה ללמידה ולשימוש. אלה כמה פעולות שאתם יכולים לעשות באמצעותה, פעולות שישדרגו את השירותים שאתם מעניקים ללקוחות ויעלו את תפוקת העבודה שלכם בחברה:

  • שליחת הודעות שרשור – צריכים לשלוח הודעות ארוכות ללקוחות רבים ברשימת התפוצה שלכם? המערכת המשוכללת מאפשרת לכם לשלוח הודעות באורך של עד אלף תווים פר הודעה.
  • אין גבול למספר הנמענים – אתם יכולים לשלוח הודעות למספר רב של אנשים בבת אחת. מסיבה זו, המערכת מתאימה ללקוחות גדולים השולחים הודעות לנמענים שלהם על בסיס יומי.
  • אתם קובעים את שעת השליחה – יוצאים במבצע גדול לקראת החגים, אבל אתם רוצים שהלקוחות שלכם ידעו על כך רק בעוד שבוע? אינכם מוכרחים לכתוב תזכורת ביומן בתאריך שבו תרצו לשלוח את ההודעה, כי המערכת תעשה זאת בשבילכם. תוכלו לקבוע את התאריך והשעה שבה תישלח ההודעה לנמענים.
  • עוקבים אחר ההודעה – לא בטוחים בכך ששלחתם את ההודעה? תוהים אם היא הגיעה לנמענים? המערכת מאפשרת לכם לעקוב אחר ההודעות שנשלחו.
  • עושים סדר – באמצעות המערכת תוכלו לייצא לאקסל את רשימת אנשי הקשר, למחוק אנשים הרשומים פעמיים ולחסוך מעצמכם את תלונותיהם של לקוחות המקבלים שוב ושוב את אותה ההודעה.
  • ניגשים מכל מקום – מערכת שליחת סמס לרשימת טלפונים מבוססת על ממשק וובי. משום כך, אין צורך להזמין טכנאי שיתקין אותה על המחשב שלכם, ואפשר לגשת אליה גם מהטלפון הסלולרי.
  • הודעות משוכללות – ניתן לצרף להודעת הטקסט קבצים ותמונות ואף לשלב אייקונים בעת הצורך.
  • מערכת שעוקבת אחר הקישורים – אם אתם שולחים הודעה לרשימת התפוצה שלכם הכוללת קישורים, המערכת שלנו יכולה לעקוב אחר האנשים שפתחו את הקישורים האלה והתעניינו בשירותים שלכם. בדרך זו תוכלו למקד יותר את הפרסום שלכם באמצעות הודעות סמס.

כמה זה עולה?

אנו מציעים מחירים הוגנים עבור שירות שליחת סמס לרשימת טלפונים. המחיר משתנה בין חבילה לחבילה. כך למשל, ניתן לרכוש חבילה קטנה יחסית של 3,000 הודעות SMS במחיר של 0.12 אגורות לכל הודעה, או חבילות SMS גדולות במיוחד של 250,000 הודעות במחיר של 0.03 אגורות פר הודעה.

שליחת סמס לרשימת טלפונים

מאמרים נוספים:

פרסום sms

7 דקות קריאה

שליחת SMS לעסקים

4 דקות קריאה

מערכת לשליחת SMS

5 דקות קריאה
השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם