חדשות האתר:

חבילות SMS מוזלות במיוחד לזמן מוגבל! חייגו עכשיו 077-2315633 

חבילות SMS מוזלות במיוחד לזמן מוגבל!

מערכת דיוור

17 דקות קריאה
09.05.20 מאת: isend

מערכת דיוור אלקטרוני

כחלק מתוכנית של העסק שלכם מערכת דיוור יכולה רק לתרום להשגת קרבה ללקוחות שלכם, להגדלת המכירות וההכנסות בעסק וכמובן להטמעת המותג במוחם של הקהל שלכם על ידי שליחת מיילים שבועיים כחלק מאסטרטגיית השיווק שלכם. מערכת דיוור הנה מערכת שבה מנוהלות רשימות הדיוור שלכם ובאמצעותה תוכלו לנהל קמפיינים פרסומיים עם רשימת התפוצה שלכם, לשלוח סדרת מסרים אוטומטית או מסר ידני בלחיצת כפתור לגולשים הנרשמים לרשימת הדיוור שלכם, לקבל מידע אודות פעילות הגולשים עבור המיילים שאתם שולחים ועוד.

במה תורמת לנו מערכת דיוור אלקטרוני?

  • מאפשרת לנו לבנות מועדון לקוחות דיגיטלי שנוכל להגיע אל כל הרשומים בו בלחיצת כפתור אחת.
  • נוכל לבנות יחסי אמון וקרבה אל הלקוחות שלנו: גם להציע להם תכנים טובים, מתנות, הטבות וגם לקדם מכירות ולפרסם חדשות ועדכונים, מוצרים חדשים ושירותים חדשים בעסק.
  • מאפשרת לנו להיות כל הזמן בתודעה של הקהל שלנו.
  • מספקת לנו סביבת עבודה נוחה ונעימה עם הלקוחות שלנו: שלא כמו שיחת טלפון שעשויה להציק ללקוחות – את המייל הם יכולים לפתוח בזמן שנוח להם, לקרוא/לא לקרוא את המייל, להגיב, לבחון ועוד. כל זה מבלי שמישהו לוחץ עליהם ומתוך ידיעה שמייל הוא סוג תקשורת שיותר נוח עבורם.
  • ניתן לשלוח מסרים ארוכים יותר מאשר מסרוני SMS.
  • בשל מהפיכת הסלולר והאינטרנט הרספונסיבי – קל ונגיש יותר לאנשים להיכנס למייל שלהם בלחיצת כפתור דרך הסמארטפון שלהם: לבדוק מיילים בנסיעות, בין פגישות, בעבודה, בבית ובכל מקום בעצם.
  • אוטומציה – ניתן להרכיב סדרת מסרים לזמן רב קדימה, לקדם מוצרים ושירותים שלכם לאחר שהעברתם את הנרשמים החדשים תהליך עם מסרים ותכנים חינמיים. לתת לזה לעבוד באופן אוטומטי עבורכם. להכין פעם אחת ולעבוד על שיווק והכנסת אנשים לרשימה. לאחר שעבדו תהליך לאורך כמה שבועות או חודשים קדימה תוכלו להעביר אותם לרשימת התפוצה הקבועה שלכם ולשלוח לה מסרונים הרלוונטיים לאותו שבוע.

דיוור אלקטרוני לעסקים – טיפים לבניית רשימת דיוור:

  • הוסיפו את שדה ההרשמה לאתר שלכם – הציעו לאנשים הטבה או מתנה מסוימת באתר שלכם כדי לעודד אותם להירשם לתפוצה שלכם. תוכלו להציע הנחה בשירות, סדרת סרטונים במתנה, ספר/ון שכתבתם במתנה ועוד.
  • עמוד נחיתה – בנו עמוד נחיתה שמיועד לדבר אחד בלבד והוא לרשום אנשים לתפוצה שלכם. גם כאן תצטרכו להציע משהו כדי לעורר לאנשים את החשק להירשם. כמובן שהמוצר/השירות/הדוגמית/הספר/הסרטונים או כל דבר אחר שאתם מציעים צריך להיות קשר לעסק ולתחום שלכם.
  • קדמו את רשימת התפוצה דרך פייסבוק. ניתן באמצעות תוספת קוד להכניס לדף העסקי שלכם אפשרות הרשמה לתפוצה.

שליחת מיילים בתפוצה רחבה:

אחד היתרונות של מערכת דיוור היא היכולת לשלוח מיילים בתפוצה הרחבה. שליחת מיילים בתפוצה רחבה תאפשר לכם להגיע לכמות גדולה של אנשים במינימום מאמץ. העובדה שאתם יכולים להוסיף תגיות פרסונליזציה למיילים שלכם ועל ידי כך להגדיל את אחוזי ההמרה של פתיחת המיילים ולחיצה על קישורים בתוך המיילים (כמו למשל במקרה שאתם רוצים להוביל אותם לדף נחיתה, לצפייה בסרטון, לקריאת מאמר ועוד). רשימת התפוצה שלכם יכולה להיות 200 אנשים ו200 אלף אנשים ותוכלו עדיין לנהל אותה דרך אותה מערכת דיוור. העלות החודשית של דמי המנוי שלכם תשתנה אך ככל שתצמחו ותרחיבו את רשימת התפוצה שלכם ותשקיעו באיכות שלה כמובן – כך גם ההכנסות שלכם יגדלו.

שליחת מייל לרשימת תפוצה – איך לבנות מיילים מעניינים יותר:

כאשר אנו באים לבנות מייל לרשימת התפוצה שלנו אנו צריכים לקחת בחשבון כמה דברים:

  • מהי מטרת המייל?
  • מי קהל היעד?
  • מה מעניין את קהל היעד בשלב הבשלות שבו הוא נמצא? (תכף נרחיב על כך)
  • האם מדובר במייל בודד או חלק מסדרת מיילים?
  • כיצד נוכל להעביר את המייל בצורה מעניינת ויעילה?

ראשית דעו כי ניתן לעצב את המייל שלכם כפי שאתם מעצבים את האתר שלכם, דף נחיתה, דף הפייסבוק שלכם וכל חומר פרסומי שלכם. אתם לא חייבים לשלוח מיילים משעממים שחור על גבי לבן. תוכלו לבקש מאיש מקצוע להכין עבורכם עיצוב בגרסת HTML עם קוד ולשתול אותו במערכת או להשתמש בתבנית מעוצבת מאלה שהמערכת מספקת לכם.

מטרת המייל – האם המייל מיועד לחלוקת מדריך או מתנה מסוימת? מדובר בטיפ כתוב? שיתוף של סרטון חדש שהכנתם לערוץ היוטיוב שלכם? קידום מכירות של מוצר חדש/קיים? תמיד טוב שהמיילים שלכם לא יהיו אסופה של מיילים שכתבתם באותו הרגע ללקוחות שלכם אלא חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח שבה הלקוחות שלכם עוברים תהליך הבשלה מסוים מהרגע שהם נרשמים לתפוצה וזוכים להכיר אתכם לראשונה, דרך המוצר או המתנה שהם קיבלו ודרך המיילים ששלחתם להם לאחר מכן לקרב אותם אליכם.

מי קהל היעד שלכם – על פניו יש לכם עסק בתחום מסוים ויכול להיות שקהל היעד שלכם הוא די מובן מאליו עבורכם. כדאי להכין אפיון של הפרסונה המייצגת את קהל היעד שלכם. גיל, מין, תחומי עניין, מצב סוציואקונומי, אזור מגורים אפשרי ועוד. על ידי כך תוכלו להכין את התוכן שלכם הן ברמת העיצוב, תדירות שליחת המיילים וכמובן מה הטקסט שאתם כותבים – שיתאים עבור אותה פרסונה.

מה מעניין את קהל היעד שלכם – לקהל שלכם יש זמן הבשלה. ראשית יהיה עליכם לזכור שמדובר באנשים ולא בוטים שאתם עוברים אתם תהליך מסוים שלדעתכם הוא טוב ואז הם מוציאים עליכם כסף – זה לא עובד ככה. ניהול רשימת דיוור לעסק שלכם כוללת ניסוי וטעיה כל הזמן. זו הדרך שלכם ללמוד את הקהל שלכם, מה הוא רוצה לדעת, מה אתם רוצים להעניק לו וככה למעשה לקרב אותו אליכם. צריך לתת כדי לקבל. מידת הבשלות הכוונה היא איפה הוא נמצא ביחס לפעם הראשונה שהכיר אתכם. כאשר הלקוח כבר סומך עליכם לא צריך למכור לו אפילו – הוא לבד יזמין מכם מוצר/שירות או יפנה אליכם לקבלת עזרה.

מייל בודד את סדרת מיילים? – האם אתם שולחים מייל בודד או חלק מסדרת מיילים? מייל בודד יורכב ממידע שאתם רוצים להעביר בנקודת זמן מסוימת. לדוגמה בתקופת הקורונה – בעלי עסקים שלחו לרשימת התפוצה שלכם תכנים הקשורים לעסק שלהם ולתפקוד העסק בזמן הקורונה, טיפים הקשורים לתקופת הקורונה ועוד. בסדרת מיילים שיש לה מטרה סופית כלשהי (לקדם מוצר או שירות בדרך כלל) צריך להיות תהליך מסוים שבו הגולש עובר בין המייל הראשון ולאחרון.

כיצד נוכל להעביר את המייל בצורה מעניינת יותר? – ניתן להוסיף למייל תמונה. לשדרג אותו מבחינת עיצוב. להוסיף הטמעה של סרטון או קישור לסרטון חיצוני. להגדיל את הכיתוב במייל שיהיה יותר קל לאנשים לקרוא ושהמייל יהיה יחסית קצר, עם מסר אחד ולא אסופה של פסקאות מידע מכל נושאים. אם המייל הוא עדכון כתובת חדשה לעסק למשל – שהמייל יהיה סביב זה ולא יכלול מלא פרסומות לשירותים ודברים אחרים.

ניתוח נתונים ושיפור ביצועים:

נסיים מאמר זה בכך שנבקש מכם להשקיע בהבנה וניתוח הנתונים של המיילים שאתם שולחים ורשימת התפוצה שאתם מנהלים. ניתוח הנתונים הוא מרכיב חשוב בהתקדמות שלכם. אתם רוצים לשאוף להגדיל את אחוז האנשים הפותחים את המיילים שלכם ומקליקים על קישור פנימי כלשהו שהניע אותם לפעולה. מערכת דיוור תספק לכם את המידע הזה ובהתאם לסוגי המאמרים שאתם שולחים, בחינת כותרות שונות, מבנה שונה של ניוזלטרים ועוד – תוכלו ללמוד כיצד לשפר את הניוזלטרים שלכם לייצר יותר חשיפה ותגובות מהלקוחות שלכם.

מערכת דיוור

מאמרים נוספים:

רכישת חבילת SMS

5 דקות קריאה

מערכת ניוזלטר

16 דקות קריאה
השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם

    תפריט נגישות