Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
חדשות האתר:

חבילות SMS מוזלות במיוחד לזמן מוגבל! חייגו עכשיו 077-2315633 

חבילות SMS מוזלות במיוחד לזמן מוגבל!

פרסום sms

7 דקות קריאה
28.06.18 מאת: isend

פרסום באמצעות sms – צריך לדעת לשלוח

בכמה כלים להעברת מסרים אתם עושים שימוש? ישנם כמה וכמה כאלו ורובם נמצאים אתנו כבר זמן רב ומשרתים אותנו היטב. האימייל, המסנג’ר והווטסאפ הם רק חלק מן הכלים שניתן להשתמש בהם להעברת הודעות לחברים, קולגות וגם לקוחות. פרסום ב SMS הינו אחת הדרכים הוותיקות שמוכרות לנו. למעשה לאחר שנכנסה לחיינו אפליקציית הווטסאפ היא נזנחה לחלוטין ונראה היה שאבד עליה הכלח.

הודעות sms רלוונטיות גם להיום

מאידך חברות רבות מצאו ששימוש בשיטה זו הינו יעיל למדי וניתן לפרסם בעזרתו מידע, לעדכן לקוחות ואפילו לתזמן אותן ליום ושעה מדויקים. למעשה, מדובר על מערכת פשוטה לשליחת מסרים לאלפי לקוחות בעת ובעונה אחת וללא השקעה גדולה מידי.

פרסום באמצעות sms

מהם היתרונות של המערכת?

למערכת הדיוור באמצעות sms ישנם יתרונות לא מבוטלים שכדאי מאוד לבדוק. ההשקעה בפרסום הינה קטנה מאוד ביחס לחשיפה האדירה שמתקבלת. נוסף לכך, מדובר על מסרים שלא נדחפים ללקוח ובמקרים רבים נועדו רק על מנת לספק מידע רלוונטי:

  • ניתן לשלוח את אותה ההודעה לאלפי לקוחות וגם לקבל אינדיקציה להגעתה של ההודעה ליעדה.
  • אפשר לצרף לכל הודעה גם דף נחיתה ייעודי שיניע את הלקוח לפעולה ויביא אותו היישר אל האתר שלכם.
  • דו שיח ענייני עם הלקוח הוא תמיד חיובי ועל ידי שימוש במערכת ניתן להשיב על שאלות שונות בצורה מהירה ועניינית.
  • מבחינה טכנית מדובר על מערכת SMS סופר פשוטה שאין כל צורך בהתקנה שלה וניתן לעשות בה שימוש מכל מכשיר אשר מחובר לרשת האינטרנט.
  • בעל העסק יכול לשלוח הודעות פרסום SMS מכל מקום בעולם בכל עת ובכך להגיב במהירות להתרחשויות שונות שמשפיעות על העסק שלו.
  • באמצעות הודעות SMS פשוטות ניתן לעקוף את האימייל ולהגיע ישירות אל מסך הפלאפון של הלקוח. גם אם הלקוח עסוק בענייניו ההודעה תחכה לו בתיבת ההודעות עד שהוא יפתח אותה.

איך לכתוב הודעת SMS

אמנם המערכת מאפשרת לשלוח גם הודעות ארוכות ומפורטות שמכילות הפניה לאתר, לפעמים כדאי לשלוח הודעה קצרה ופשוטה שתסכם את המסר בצורה מדויקת וקולעת. ללקוחות יש נטייה להתעלם מאימיילים כשהם לא מכירים את הלקוח, בייחוד אם הם חוששים להכניס למכשיר שלהם וירוסים על ידי לחיצה על קישורים שנמצאים כאשר אנו מבצעים פרסום באמצעות SMS.

פרסום SMS - הדרך הטובה ביותר להגיע לחשיפה רחבה

ככל שמדובר על הודעות SMS קצרות וקולעות, הלקוחות חשים בטוחים יותר לפתוח אותה (אף על פי שבדרך כלל אין סכנה מוחשית לקבלת וירוסים דרך הקישורים שאתם שולחים להם). הלקוחות אמנם לא תמיד יאהבו את העובדה ששלחו להם הודעה פרסומית, אך במקרים רבים הם יבטחו בהודעה כזו ולא יחששו לפתוח אותה.

כמה עולה פרסום ב SMS?

המחירון של שליחת הודעות SMS משתלם ביותר וניתן לבצע שליחה של עשרות אלפי הודעות בהשקעה נמוכה יחסית. אפשר גם לנהל קמפיין קצר של מספר שעות שיביא לידיעת הציבור אודות מוצר כל שהוא שנמכר בהנחה משמעותית או שירות חדש שהגיע לאזור שלו. שיטת פרסום זו היא גם חסכונית מכיוון שהיא מונעת כפילויות ומאפשרת שליטה בכמות ההודעות.

פרסום ב sms

מאמרים נוספים:

מערכת לשליחת SMS

5 דקות קריאה

הפצת SMS

8 דקות קריאה
השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם